U poslovnom svetu postoji običaj darivanja pa su se zato korporativni pokloni istakli kao prigodni darovi u većini situacija. Ipak, to nije samo puko darivanje jer se tako utiče na mišljenje klijenta, promoviše poslovanje i učvršćuje poslovna saradnja.

Korporativni pokloni nose i brend pa služe i kao pokretna reklama, a ljudi će se pitati „kakvo je to pakovanje, kakav je to proizvod, koja je to firma…?“. Zato, je izuzetno važno da svaki predmet ima lični pečat, sa logom i štampom po želji, u interesantnim pakovanjima kao vid promocije.

I sitnice mogu biti korporativni pokloni

Najbolje je kada jedna firma ima različite poklone za različite saradnike i više opcija pri darivanju. Korporativni poklon ne mora biti skup, sam čin darivanja je dovoljan da svoju firmu predstavite kao odgovornu i orjentisanu na svakog klijenta i da vam nije važan obim poslovanja da bi ste ga cenili.

Odlični korporativni pokloni su hemijske olovke, privesci za ključeve, rokovnici i kalendari. Važno je da na svakom proizvodu bude logo firme, a uz to može i zanimljiv citat, neobičan oblik…

Nikako nemojte birati loš kvalitet proizvoda pa bez obzira što je reč o sitnim znakovima pažnje, treba da govore da brinete o detaljima i želite da nastavite saradnju sa klijentima.

Ovakvi korporativni pokloni se mogu darivati svima, i klijentima, ali i onima koji samo uspostavljaju kontakt sa vama, interesuju se za poslovanje i moguće je da će ponovo doći. Ostaćete im u lepom sećanju, a imaće i realan podsetnik na vaše poslovanje.

Proizvodi od kože su uvek odličan izbor

Kakvim god da se poslom bavite, proizvodi od kože su odličan izbor u svakoj situaciji. Novčanik, tašna, futrola za naočare, futrola za ključeve čine samo deo mogućnosti iz ovog bogatog asortimana.

Predmeti se mogu kombinovati pa se tako uklapaju kaiš, novčanik i kravata za muškarce, a kaiš, novčanik i ešarpa za dame. Naravno sve sa vašim diskretno postavljenim logom, u prigodnom pakovanju, kao znak pažnje i zahvale za saradnju.

Proizvodi iz kraja kojem pripadate

Kada god je moguće, korporativni pokloni treba da sadrže i nešto od vaših proizvoda koji su i promocija i poklon. Međutim, to nije uvek moguće, pa je prigodan poklon i to da uvrstite originalne darove koji obeležavaju regiju u kojoj poslujete.

Piće, ručni radovi, slatki program…su idealni kao korporativni pokloni. Umesto stranih izbora birajte domaće proizvode koji upravo zbog toga mnogo više vrede. Osim toga, ovako promovišete i druge firme, a i one će učiniti isto. Na taj način broj potencijalnih klijenata se širi, a vi jednostavno darivanje koristite na pametan način.

Korporativni pokloni su sve samo nisu dosadni i neprimetni… Važno je osmisliti koncept darivanja, kombinacije i brinuti o svim detaljima. Nekada je dovoljno na poklon dati sitan prezent pa da budete zapaženi i ostanete u lepom sećanju. Svaki komad birajte kao da je lično za vas, neka bude kvalitetan i precizno urađen.

Na ovaj način se spajaju i marketing i promocija sa jednostavnim uvažavanjem klijenata kroz darivanje korporativnih poklona. Tako se ostvaruje duga i prosperitetna veza na zadovoljstvo obe strane.