Promovisanje preduzeća je proces koji ne zahteva samo jedno određeno mesto, odnosno lokaciju gde se kompanija nalazi. Sve što vam treba je prostor, bilo koji prostor i tamo možete promovisati svoje poslovanje. Bio to sajam, izložba, kulturna ili poslovna manifestacija, eto prilike za promociju. To je razlog zašto su se reklamni šatori pokazali kao odlično sredstvo u promociji preduzeća na otvorenom. Ovi šatori su svestrani, praktični i najvažnije od svega veoma isplativi.

Jednom kada odlučite mesto, izložbu, događaj ili sajam na kojem želite da postavite svoj šator, možete dobiti promotivni šator dizajniran za vas prema događaju i prostoru gde ćete ga postaviti. Ali, ovde se ništa ne završava.

Posebno je važno kako izgledaju vaši reklamni šatori, jer će od njihovog dizajna zavisiti da li će vaša marketinška strategija uspeti ili ne. Ispravno brendiranje vašeg logotipa je od izuzetnog značaja. A evo kako da brendirate svoj promotivni šator i kako da vaš brend bude upadljiv i da sam pozva publiku na vaš štand.

Iskoristite raspoloživi prostor!

Šator može imati veliku površinu u promotivne svrhe, ali ne znači da sav prostor treba pokriti. Naravno, veći deo prostora koji imate na šatoru trebalo bi da obeležite postavljanjem svih relevantnih detalja o svom poslu, ali nema potrebe da preterujete. Vaš šator treba da prikazuje vašu marku iz svakog ugla. Ne bi trebalo da izgleda prazno bilo iznutra ili spolja. Postavite svoj logotip, poruke ili druge detalje, ali ne dozvolite da izgleda dosadno ili da mu nedostaje sadržaj. Izrada šatora ima promotivnu svrhu, zato budite sigurni da služi toj nameni i da na pravi način prikazuje vaš brend. Iskoristite sav raspoloživi prostor koji imate i sigurni smo da ćete stići do željene publike.

Logo kompanije

Logo kompanije je identitet svake kompanije. To nije samo marka već i prikaz osnovne misije i vrednosti vaše kompanije. Nije samo značajan za velike kompanije, logo je presudan i za male firme i igra veoma važnu ulogu u izgradnji jednog brenda.

Brend ili logotip kompanije važan je alat za brendiranje koji vaša kompanija treba da iskoristi dok promoviše poslovanje. Dakle, budite sigurni da inteligentno postavite logotip kompanije na reklamni šator. Postavite svoj logotip na vrh nadstrešnice ili na spoljne zidove tamo gde je svima dobro vidljiv.

Poruka kompanije

Svaka kompanija ima svoju misiju koja diktira svoju svrhu, kojim se poslom bavi i proizvode koje nudi. Marketinška poruka koja jasno definiše šta brend nudi javnosti takođe je važna za promotivni šator. Ova izjava daje opštu predstavu o kompaniji onima koji nemaju pojma o vašem proizvodu ili brendu. Ako je vaša kompanija manje poznata i želite da pošaljete jasne poruke o tome šta je vaš brend i kompanija, na šatoru treba da imate označenu viziju kompanije.

To bi trebalo da bude kratak slogan koji ispunjava vašu svrhu, a nikako se ne preporučuje predugačka poruka koja neće zadržiti interes prolaznika. Slogan bi trebalo da bude neobičan, dopadljiv i oštar. Trebalo bi da bude i precizan i jasan. Upakujte konkretno i kratko šta je vaš cilj i skrenite pažnju javnosti na sopstveni brend.