Svi ćemo se složiti da u vremenu informatickog društva informacije prebrzo i prelako dolaze do nas. Ali šta raditi kako bi se informacija o vašem brendu najdalje čula? Svakako je potrebno da vaša poruka bude jasna, unikatna i tačna kako bi pridobila pažnju potrošača. Na koje načine se sve može doći do oka potrošača? Naravno, reklmani materijal može obuhvatiti sve odgovore na ovo pitanje. Izborom reklmanog materijala birate način na koji čete poslati poruku vašoj ciljnoj grupi. Kako sve možete izdvojiti vaš brend u odnosu na konkurenciju i na koji način da vaša poruka dođe do publike, pogledajte u nastvaku.

Štamparije kao nezaobilazna stanica

U procesu izrade reklamnog materijala moramo pomenuti štamparije koje svojim uslugama vaš brend izdvaja u moru informacija. Usluge štamparije su razne. Možete birati od najmodernije digitalne štamoe do stare i dobro poznate sito štampe. Digitalna štampa je svakako najzastupljenija jer je jedna od najmodernijih i najbržih metoda. Tako da, ukoliko vam je stalo do vremena a imate izdvojite malo više novca onda je ovo vrsta štampe za vas. Međutim, sito štampa se najviše preporučuje za izradu reklamnog materijala zbog njene mogućnosti izrade na različitim materijalima. Upotrebni predmeti koji  služe u cilju promovisanja brenda se najbolje izrađuju sito štampom. Takođe, ukoliko vaš reklmani materijal zahteva velike formate, štamparije nude i usluge izrade banera, bilborda i ostalog materijala koji zahteva veliki format. Jedna od onih štamparija koje su u koraku sa tehnologijom i koje na najbolji mogući način izraditi vaš reklami materijal jeste Alfa stampa, njihovu ponudu možete pogledati na sledecem linku.

Štampani materijal za vizuelni identitet vašeg brenda

Ako vam je bitno kako se vaš brend predstavlja publici onda vam je sigurno stalo do vizuelnog identiteta vašeg biznisa. U vizuelni identitet spadaju sve fizički vidljive karaktersitike vašeg brenda. Ono što je najbitnije je da vizuelni identitet vašeg brenda se poklapa sa vašim vrednostima kao i vrednostim vaše ciljne grupe. S obzirom da živimo u vizuelnom vremenu gde je slika mnogo bitnija od reči, vizuelni identitet nikako ne sme biti zapostavljen. Kako bi ostavili što bolji utisak na vaše potrošače, štampani materijal dizajniran prema identitetu vašeg brenda vam može pomoći u tome. U štampani materijal možemo ubrojiti vizit karte, memorandume, kataloge, brošure. Sve je ovo u cilju podsticanja svesti o vašem brendu i celokuponom utisku koji ostavlja vaš brend.

Interaktivnost za potrošače

Najbolji način da privučete pažnju potencijalnih kupaca je svakako pružanje određenog iskustva. Ovakva iskustva moraju da budu zanimljiva, jedinstvena i kreativna. Danas je vreme najdargocenije i zbog toga se morate potruditi da ćete kroz to iskustvo ubediti potencijalnog potrošača da je pametno i kreativno utrošio svoje vreme. Interaktivnost je veoma bitna za ovaj vid reklamiranja jer samim tim svoj brend činite prisnijim sa potrošačima dok se u njihovom umu razvija veza sa proizvodom. Štandovi su odličan način da se sprovede ovaj način reklamiranja. Na ovaj način direktno komunicirate sa potrošačima i na licu mesta vidite kakav je odnos vaše ciljane grupe sa proizvodom. Ovo može mnogo pomoći za unapređenje posla jer ćete imati informacije koje će vam biti od velikog značaja. Mnogi se danas odlučuju za interaktivnu zabavu u cilju promocije proizvoda i zbog toga često možemo videti u tržnim centrima različite igrice koje kao nagradu nude određen proizvod. Ovo je veoma efektivan način promvisanja jer potrošačima pružate iskustvo koje smo već pomenuli i trenutak zabave i predaha od svakodnevne žurbe.