Nova kanceraliraja, novi posao, novo radno okruženje i staro pitanje. Kako organizovati radni prostor i kako urediti kanc. nameštaj po meri? Da bi se iskoristio celokupni radni prostor neophodno je da kancelarijski nameštaj po meri bude raspoređen. Važan je raspored, a broju stolova i stolica, fotelja i drugog nameštaja morate dobro razmisliti kako biste sve lepo uklopili u vašem ofisu. E sada, kada se već odlučite da kancelarijski nameštaj po meri bude, onda bi trebalo da izaberete stil vašeg radnog prostora. Stil je važan, jer njega ne diktirate vi sami, već i ljudi koji dolaze u vašu kancelariju.


Ukoliko ste sami ili prostor delite sa nekoliko kolega, neophodno je napraviti kompromis oko toga šta želite da imate u svom radnom okruženju. Ako ste, pak jedini u kancelariji, onda je možete opremiti po vašoj želj: kancelarijsk sto po meri, ormar po meri, zavese u vašoj omiljenoj boji itd….Upravo klijenti diktiraju stil, vaše je samo da mu se prilagodite. Bez obzira da mi birate kanc. nameštaj po meri ili menjate pojedine delove nameštaja, uredite svoj ofis tako da se lepo osećete i da mu se uvek rado vraćate.

Kako potpuno iskorititi radni prostor?

Ukoliko želite da iskoristite svaki delić vaše kancelarije i želite da ubacite nameštaj za kancelarije po meri, onda je merenje prvi korak tokom preuređivanja. Veličina kancelarije i nameštaja olakšaće vam da planirate željeni prostor, ali i da postojeći izgled ofisa potpuno promenite.

Najvažnija je pozicija vašeg stola. Mesto koje mu odredite trebalo bi u blizini da ima utičnicu, jer pretpostavljamo da vam je neophodna struja za rad računara i drugih elektronskih uređaja. Takođe, neka vaš sto bude u blizini prozora, jer ipak ćete najveći deo dana provoditi u zatvorenom prostoru. Omogućite jednostavan i lak pristup kolegama i klijentima i potrudite se da vam sva najpotrebnija dokumenta budu na dohvat ruke.

Pored mesta za vaš radni sto, neophodno je organizovati prostor za kancelarijsku opremu, jer bi štampač, kopir aparat i druga oprema trebalo da bude u blizini svh zaposlenih i svakome dostupna. Ne zaboravite da je za njihovo napajanje potrebna struja, te ih namestite u bizini utičnica i računara. Takođe, možete ubaciti manji sto i fotelje koje će vam poslužiti za prijem gostiju u vašu kancelariju.

Uredite kancelariju za sastanke i ali i za rad

Najbolji način za organizovanje radnog okruženja jeste da postoje posebne konferencijske sale, sale za sastanke i nastup u medijima, ali i za radne sastanke. Tako ćete rasteretiti vašu kancelariju i uvek ćete imati mesta za nepozvane i iznenadne goste. Nećete morati da brinete da li vam je u ofisu sve sređeno, jer sala za sastanke će uvek biti spremna. Dovoljno je da odaberete rolo zavese za kancelarije koje su veoma popularne, veliki sto za sastanke i udobne stolice koje će odavati utisak ozbiljnosti firme.

Svakako, uređenje kancelarije po želji i zamisli kakav vam je kanc. nameštaj po meri potreban možete sami da osmislite ili ukoliko niste sigurni da li ćete napraviti dobar izbor, posavetujte se sa stručnjacima za dizajn i arhitekturu. Prostor u kojem radite trebalo bi da bude prostran i udoban, svetao i da vlada pozitivna energija, jer ćete na taj način radije pristupati radnim zadacima, a ujedno ćete biti i produktivniji.